Terugreis - Reisverslag uit Lamorlaye, Frankrijk van Inge Jonker - WaarBenJij.nu Terugreis - Reisverslag uit Lamorlaye, Frankrijk van Inge Jonker - WaarBenJij.nu

Terugreis

Blijf op de hoogte en volg Inge

02 Augustus 2012 | Frankrijk, Lamorlaye

Gister kregen we bericht van het hotel (in de buurt van Chantilly, ten noorden van Parijs) dat we geboekt hadden dat hun restaurant gesloten was en de receptie om 8 uur 's avonds zou sluiten, hoe laat we verwachten aan te komen... We gingen eens rekenen, de routebeschrijving gaf 1120 km aan ofwel 10 uur reizen, zonder pauze... Als we om 8 uur zouden vertrekken zou 8 uur 's avonds krap worden. De hele dag hebben we goed doorgereden, niet te lange pauzes en gelukkig ook geen files gehad. Halverwege bleek wel dat het ongeveer half 9 zou worden, maar we moesten ook nog eten en de navigatie gaf aan dat er rond Parijs ook nog spits was. Gebeld met het hotel, Arjan wilde er eigenlijk wel vanaf en ten zuiden van Parijs blijven, maar de mevrouw zei dat ze wel zou wachten. Arjan had wijselijk geen tijd genoemd. Net onder Parijs nog maar even gegeten. Duurde wat langer dan gepland, maar de wegen waren daarna wel filevrij. We waren er bijna ('t liep al naar half 10) toen ze belde van het hotel, hoe laat we er zouden zijn. Dat was toen nog 5 min. volgens de navigatie. Helaas dat die het mis. We misten een bordje en de nav leidde ons naar een verkeerd adres. Gelukkig wel in de buurt en uiteindelijk is het 10 min later allemaal goed gekomen. Het is een mooi hotel. Veel sfeervoller dan die in Montcada. Midden in de bossen. Ongelofelijk hoe je zo vlak bij Parijs al weer in landelijk gebied bent.

• 03 Augustus 2012 - 12:15

JONKER:

EVEN EEN BERICHTJE UIT ASSEN , MET MIJ IS ALLES OKE MET MAMA MINDER GOED ZIJ KAN HAAR LINKER KNIE NIET MEER BUIGEN , EERST HUISARTS,ORTHOPEET,FYSIO.DAARNA GEEN VERBETERING NU MET BRIEF VAN DE FYSIO TERUG NAAR HOOGEVEEN OM NADER TE LATEN ONDERZOEKEN. JULLIE ZOUDEN TOCH NOG NAAR DE DORDOGNE , OF ZIJN JULLIE HET WARME WEER DAAR ZAT.GROETJES UIT ASSEN.