Thuisreis - Reisverslag uit Zeewolde, Nederland van Inge Jonker - WaarBenJij.nu Thuisreis - Reisverslag uit Zeewolde, Nederland van Inge Jonker - WaarBenJij.nu

Thuisreis

Door: Inge

Blijf op de hoogte en volg Inge

06 Juni 2015 | Nederland, Zeewolde

Het regende vanmorgen toen we aan het ontbijt zaten! Mooie dag om te vertrekken. Voor de laatste keer het hobbelige en steile weggetje naar boven gereden. Dat bleef toch een billenknijper. We waren mooi op tijd op het vliegveld. De auto moest nog ingeleverd worden. We hadden em keurig op de parkeerplaats gezet en waren vervolgens naar het kantoortje gelopen, maar daar was nog niemand. Er stonden al meer Nederlanders te wachten. We wisten niet zo goed wat we met de sleutel moesten doen. Eerst maar in de rij voor het inchecken, dat was in dezelfde ruimte (het is een heel klein en overzichtelijk vliegveld) konden we mooi het oog op de Herz houden. Even later kwam er idd beweging bij het kantoortje. Bleek dat de auto’s op de parkeerplaats gecheckt moest worden op deuken en een volle tank. Ik ben teruggelopen terwijl Denise in de rij bleef staan. De auto werd goedgekeurd. Denise stond nog steeds in de rij, maar keek inmiddels reikhalzend naar mij uit. We waren bijna aan de beurt. Dat was toch efficiënt in de rij staan. De incheck en douane leverde geen problemen op. Het regende nog steeds, ook toen we het vliegtuig stapten. Tijd om te vertrekken. De reis verliep verder erg rustig. Met de wind in de rug kwamen we iets voor schema aan.
Thomas stond op ons te wachten. Samen hebben we een broodje gegeten en toen moest er betaald worden voor de parkeergarage. Maar waar was het kaartje??? Thomas keek 3x al zijn zakken na…. Geen kaartje. Weer terug naar de aankomsthal… geen kaartje. Bij de parkeerautomaat zit een knop: Help! (Daar is die knop dus voor en dat werkt zeer goed). Met het noemen van het kenteken kunnen ze zo zien hoe laat je bent ingereden. We konden dus betalen en er kwam een nieuwe ticket uit de automaat voor het uitrijden.
Gelukkig is het hier mooi weer! Kunnen we langzaam weer 'landen'. Ietsje minder warm, maar dat nemen we dan maar voor lief.

• 06 Juni 2015 - 23:08

Anita:

Welkom thuis

• 07 Juni 2015 - 14:20

Gerjan:

Dat was wel even lekker, zo een paar dagen, volgens mij.