Een lange dag - Reisverslag uit Richmond, Canada van Inge Jonker - WaarBenJij.nu Een lange dag - Reisverslag uit Richmond, Canada van Inge Jonker - WaarBenJij.nu

Een lange dag

Door: Inge

Blijf op de hoogte en volg Inge

03 September 2016 | Canada, Richmond

Het ging vandaag eigenlijk heel voorspoedig! Pa, ma en Jacqs waren mooi op tijd bij ons zodat we voldoende tijd hadden om een file bij Schiphol te compenseren. Maar dat viel allemaal reuze mee. Geen files, geen extra controles. Alleen de gebruikelijke. Jacq was aan de beurt voor een extra controle, zij moest worden gefouilleerd en ma moest haar tas laten doorzoeken. De trigger voor die controle was haar paraplu die ze onder in de tas had. Het spannendste deel van de reis was de overstap in Londen. Ik had van te voren al een routeplanner uitgedraaid, hoe we van de terminal 5 naar 3 konden gaan. Op het internet leek het ingewikkelder dan het in de werkelijkheid was. Het was gewoon appeltje, eitje! De eerste vlucht duurde nauwelijks 3 kwartier, de 2e vlucht was met 9,5 uur wel wat langer. Het voelde nog langer doordat het voor ons al zo laat was en voordat we in het hotel waren was het half 5. Daar wachtte ons een onaangename verrassing: op de voucher die ik van de reisorganisatie had gekregen stond een verkeerde datum. We werden pas volgend jaar verwacht!! Gelukkig hadden ze nog wel 2 kamers beschikbaar maar die waren veel duurder. Beetje balen! Maar blij dat we nu eindelijk in ons bedje kunnen. Het vliegverkeer gaat nog wel even door, dat komt vlak boven ons hoofd langs.

• 03 September 2016 - 11:54

Denise:

Ik weet wel waar ik volgend jaar zit dan, haha!

• 03 September 2016 - 13:45

Gerjan:

Ik ga volgend jaar wel

• 03 September 2016 - 17:19

Karine:

leuk om weer mee te lezen!
    Een hele fijne tijd met elkaar!
    xx Karine