Naar Grand Teton - Reisverslag uit Moose Wilson Road, Verenigde Staten van Inge Jonker - WaarBenJij.nu Naar Grand Teton - Reisverslag uit Moose Wilson Road, Verenigde Staten van Inge Jonker - WaarBenJij.nu

Naar Grand Teton

Door: Inge

Blijf op de hoogte en volg Inge

02 Juli 2017 | Verenigde Staten, Moose Wilson Road

We zijn vandaag naar Grand Teton gereden. Het was niet zo mooi weer vandaag, fris en we hadden een paar pittige buien onderweg. Het was maar 100km rijden zodat we rond de middag al in het park waren. De campings kun je niet reserveren, het is wie het eerst komt, de eerste keuze heeft. Daarom wilden we ook al rond de middag er zijn. Maar eenmaal bij de camping die we uitgezocht hadden bleek die toch al vol te zijn. Grrr. Maar we hadden er nog een op ons lijstje staan, die was alleen wat verder rijden. En volgens de ranger bij de 1 e camping zou dat een grote zijn die zeker plek zou hebben. We reden dus verder de prachtige weg door het park. De weg ging door een grasvlakte met uitzicht op de besneeuwde bergtoppen van de Tetons. De hoogste bergtop is meer dan 4000 meter. We kwamen ook langs Mormon Row, een hele fotogenieke plek van een oude schuur met op de achtergrond de hoge besneeuwde bergen. Je zit dit plaatje vaak in reisgidsen over Amerika. De camping bleek idd nog voldoende plekken te hebben. Het is echt een natuurcamping. Weinig voorzieningen en veel natuur. Veel ruimte tussen de plekken en iedere plek heeft een vuurring. Vanwege de regen en de rit hebben we verder niet zo veel meer gedaan. Even bijkomen en nietsdoen is ook wel eens lekker.