op de camping - Reisverslag uit Afritz, Oostenrijk van Inge Jonker - WaarBenJij.nu op de camping - Reisverslag uit Afritz, Oostenrijk van Inge Jonker - WaarBenJij.nu

op de camping

Door: Inge

Blijf op de hoogte en volg Inge

01 Augustus 2014 | Oostenrijk, Afritz

Vandaag was een prachtige, meestal zonnige dag. We zijn de camping niet af geweest dan alleen voor de boodschappen. Omdat het zo mooi weer was brandden we al op tijd de tent uit. Ik had gisteravond eindelijk een wasje kunnen draaien die kon vandaag mooi drogen. We wilden natuurlijk zwemmen, maar toen kwam Arjan er achter dat hij zijn nieuwe zwembroek in Kroatië had laten liggen… niet handig! Dus moesten we vanmorgen eerst achter een nieuwe zwembroek aan, want niet zwemmen is natuurlijk geen optie. De kinders waren op de camping gebleven. Luchtbedjes opgeblazen en lekker dobberen op het meer, prima uit te houden zo! Vanavond bleek dat Thomas een behoorlijk rood en pijnlijk velletje had. Arjan had ook een zo’n eenmalige bbq-tje gekocht, die zouden we vanavond uitproberen. We hadden vanmiddag de lunch overgeslagen en dus best wel trek. Dat werd nog even danig op de proef gesteld. Er kwam een heerlijke geur af maar voordat het gaar was…. Uiteindelijk werd de grilplaat maar aan gezet. De bbq was al snel afgekoeld. Geen succes!
Enne.. mama Stam… het mooie weer is hier aangekomen, als het even zo blijft dan blijven wij ook lekker hier! Dit is echt heerlijk! De overige 48 weken van het jaar zitten we wel weer in Zeewolde :). Fijn dat jullie het goed gehad hebben!