Dinsdag - Reisverslag uit Jan Thiel, Curaçao van Inge Jonker - WaarBenJij.nu Dinsdag - Reisverslag uit Jan Thiel, Curaçao van Inge Jonker - WaarBenJij.nu

Dinsdag

Door: Inge

Blijf op de hoogte en volg Inge

22 Oktober 2014 | Curaçao, Jan Thiel

Sinds we weten dat we naar Curaçao zouden gaan wilde Denise zwemmen met dolfijnen. Ze had er flink voor gespaard en vandaag was dan eindelijk de dag! Om 8 uur moesten we ons al melden. De rest van de familie wilde graag mee om het allemaal te zien. We waren op tijd vertrokken en vervolgens kwamen we in een file terecht! Daar hadden we niet op gerekend, maar schijnt toch vrij normaal te zijn hier. Uiteindelijk begon het later dan verwacht, t is hier tenslotte Curaçao, en waren wij gewoon op tijd.
Denise heeft er enorm van genoten. Het was erg de moeite waard! In het eerste bad hadden de dolfijnen niet zoveel zin, die speelden liever met elkaar. Toen mocht die groep nog in een ander bad met andere dolfijnen zwemmen. In dit bad waren ook 2 kleintjes. So cute! De dolfijnenshow, die ongeveer aansluitend begon, was ook erg mooi om te zien. Daarna waren we wel uitgekeken en zijn we weer naar onze ‘hut’ gegaan.
Vanmiddag wilden een aantal van ons naar het strand van Porto Marie om te snorkelen maar de oudjes hadden hier niet veel trek in, die wilden liever bij het zwembad liggen. Behalve opa Stam, die had toch wel erg veel zin om weer te snorkelen. Dus togen we met z’n zessen naar het strand. Hebben daar heerlijk gesnorkeld en gezond. Na afloop nog een lekkere smoothie in de bar en dan de lange weg terug naar ons huis. Natuurlijk weer file gehad. Brr, wat een drukke rotweg is dat!
We sloten de dag af met een bbq bij de pool. Jammie!

• 22 Oktober 2014 - 20:03

Anita:

wat een heerlijke ervaring voor Denise, ik weet nog dat Mirthe dat ook helemaal het toppunt van de vakantie vond.
    Geniet nog lekker met elkaar, en probeer pap en mam Jonker ook nog maar aan het snorkelen te krijgen, zo jammer als ze dat niet doen. Liefs uit een herfstig Barneveld