Nog 1 nachtje - Reisverslag uit Zeewolde, Nederland van Inge Jonker - WaarBenJij.nu Nog 1 nachtje - Reisverslag uit Zeewolde, Nederland van Inge Jonker - WaarBenJij.nu

Nog 1 nachtje

Door: Inge

Blijf op de hoogte en volg Inge

01 September 2016 | Nederland, Zeewolde

De 'vlak voor vertrek'-stress slaat toe: de koffers zijn gepakt en we zijn ingecheckt. Heb ik niets vergeten? Hopelijk zijn er geen files richting Schiphol of extra controles die lange wachtrijen veroorzaken. We vliegen via Londen naar Vancouver. In Londen moeten we overstappen. Van de ene terminal naar de andere. Gaan we dat vinden en hebben we genoeg tijd? Waarom gaan we eigenlijk weg?? Kan Arjan nog mee? Dit soort stress dus. Ik hoop dat ik vannacht een beetje kan slapen. We hoeven gelukkig niet zo vroeg weg. Als we maar een keer onderweg zijn, valt de stress meestal wel weg. Maar zo'n dag ervoor, die zou ik graag overslaan. :).
Fijn dat jullie weer meelezen. Laat gerust een berichtje achter, dat vind ik erg leuk!

• 01 September 2016 - 20:01

Christien:

veel plezier! alles komt vast goed:)
    groetjes aan je ouders en Jacq.

• 01 September 2016 - 20:23

Arjan:

Nog 1 nachtje slapen dan begint de vakantie.
    Twee weken het rijk alleen ! Overleef ik dat ?
    Is dat genoeg tijd voor al mijn plannen ?
    We gaan het zien. Groet, Arjan

• 01 September 2016 - 21:18

Tante Attie:

Zo je ziet Inge is het gelukt. Slaap lekker straks en een fijne vakantie. De de groeten aan Jacqueline.

Groet van tante Attie

• 01 September 2016 - 22:00

Mam Jonker:

Een hele fijne vakantie alle vier en geniet van alles Inge.veel plezier.

• 01 September 2016 - 22:08

Pa En Ma:

Ik kreeg net een mailtje van fam. Binnendijk uit Canada dat ze naar ons uitzien en wensen ons
    een goede reis. Dat doet ons goed! Ik hoop dat het vannacht wel "slapen"wordt.

• 02 September 2016 - 07:19

Gerjan:

We gaan het allemaal weer mee beleven

• 02 September 2016 - 15:18

Anita:

We zijn benieuwd naar je verslag vanavond, of jullie het allemaal gered hebben, en Arjan, jij ook een héle fijne vakantie :)